
Η επένδυση σε μια εταιρική πλατφόρμα e-learning είναι ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Ωστόσο, πολλές εταιρείες διαπιστώνουν ότι οι εργαζόμενοι δεν την αξιοποιούν όσο θα ήθελαν. Τι φταίει; Και πώς μπορούμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα και τη δέσμευση;
Ακολουθούν έξι αποδεδειγμένες στρατηγικές για να κάνετε την εταιρική σας πλατφόρμα e-learning πιο ελκυστική και αποτελεσματική:
1 Σύνδεση με τις Επιχειρησιακές Ανάγκες & το Κίνητρο των Εργαζομένων
Οι εργαζόμενοι θα επενδύσουν χρόνο στο e-learning μόνο αν βλέπουν ξεκάθαρη αξία. Συνδέστε το περιεχόμενο με τις καθημερινές τους προκλήσεις και τις ευκαιρίες καριέρας τους. Δείξτε τους πώς η εκπαίδευση μπορεί να τους βοηθήσει να εξελιχθούν, να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να διεκδικήσουν καλύτερους ρόλους.
2 Ενσωμάτωση στην Καθημερινότητα των Εργαζομένων
Αν η εκπαίδευση δεν είναι εύκολα προσβάσιμη, οι εργαζόμενοι θα την αγνοήσουν. Διευκολύνετε την πρόσβαση μέσω mobile-friendly σχεδιασμού, microlearning μονάδων και ειδοποιήσεων στο email ή στο Microsoft Teams/Slack. Ενσωματώστε τη μάθηση στο flow of work!
3 Marketing & Gamification: Κάντε το Ελκυστικό!
Χρησιμοποιήστε τεχνικές marketing για να «πουλήσετε» το e-learning στους εργαζομένους σας! Δημιουργήστε teaser videos, newsletters με highlights, testimonials από συναδέλφους που ωφελήθηκαν. Εφαρμόστε gamification: badges, leaderboards και rewards που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την εμπλοκή.
4 Διοικητική Στήριξη & Engagement από Ηγεσία
Οι μάνατζερ και τα στελέχη πρέπει να ηγούνται μέσω παραδείγματος. Όταν ένας CEO ή ένας team leader αναδεικνύει τη σημασία της εκπαίδευσης (π.χ. μέσω μιας ανάρτησης στο intranet ή ενός shoutout σε εταιρικές συναντήσεις), η δέσμευση αυξάνεται δραστικά.
5 Διαρκής Ανατροφοδότηση & Βελτίωση
Αν το e-learning δεν είναι ενδιαφέρον ή σχετικό, η συμμετοχή θα παραμείνει χαμηλή. Συλλέξτε feedback από τους εργαζομένους μέσω surveys ή focus groups. Προσαρμόστε τη θεματολογία, προσθέστε διαδραστικά στοιχεία και βελτιώστε την εμπειρία χρήστη.
6 Επιβραβεύσεις & Αναγνώριση
Δώστε κίνητρα! Πιστοποιήσεις, αναγνώριση σε εταιρικά meetings, μικρά δώρα ή ακόμα και πόντοι που εξαργυρώνονται μπορούν να αυξήσουν δραματικά την προσέλευση. Οι άνθρωποι λατρεύουν να βλέπουν την πρόοδό τους να αναγνωρίζεται.
Συμπέρασμα
Η χαμηλή επισκεψιμότητα δεν είναι μονόδρομος. Με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να μετατρέψετε την εταιρική σας πλατφόρμα e-learning σε έναν ζωντανό κόμβο μάθησης που προσφέρει αξία και οδηγεί σε ανάπτυξη τόσο των εργαζομένων όσο και του οργανισμού.
Κατεβάστε Δωρεάν τον Οδηγό eLearning
Πρακτικός οδηγός για την δημιουργία οικονομικού εκπαιδευτικού πλάνου eLearning για την επιχείρηση, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Τι θα μάθετε:
► Πώς διερευνώ τις ανάγκες της επιχείρησης
► Πώς αξιολογώ αξία/όφελος
► Πώς αξιολογώ τους εκπαιδευόμενους
► Πώς δημιουργώ learning paths
► Πώς επιλέγω content και μέθοδο
► Πώς το επικοινωνώ στους εργαζόμενους και στην εταιρεία
► Πώς επιλέγω Πλατφόρμα eLearning
Leave a Reply