Δείτε τα έτοιμα μαθήματα της πλατφόρμας 2Grow

Oxette Case Study

  • Home
  • Oxette Case Study

Social Learning Platform

Με την χρήση ενσωματωμένου social media, η πλατφόρμα γίνεται τόπος καθημερινής συνάντησης, ανταλλαγής πληροφοριών και απόψεων

Έτοιμα μαθήματα

Η βιβλιοθήκη έτοιμων βιντεομαθημάτων της 2Grow (με την υπογραφή κορυφαίων εκπαιδευτικών οργανισμών), καλύπτει άμεσα και με χαμηλό κόστος κάθε ανάγκη

Award Program

Η γνώση της εξελικτικής πορείας κάθε εργαζόμενου και ο σχεδιασμός προγράμματος επιβράβευσης βοηθάει στην συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση

Παρουσίαση

Η Oxette (Perideo Group) είναι μια ελληνική εταιρεία fashion κοσμημάτων με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην χώρα, που εδώ και περισσότερο από 20 χρόνια με B2B και B2C δραστηριότητα – μέσω των 400 σημείων πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό – διαγράφει μια μοναδική πορεία.

Η εταιρεία έχοντας καταστήματα τοποθετημένα στα καλύτερα σημεία της αγοράς, μια στρατηγική απόφαση ανάπτυξης της προηγούμενης δεκαετίας, αποφασίζει το 2019 στρατηγικά να επενδύσει στο OCE (Oxette Customer Experience) και στο Employee Experience και να φέρει την ανάπτυξη μέσω των ανθρώπων της.

Αναβαθμίζει την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα της (Balance της Solution 2Grow) σε πλατφόρμα κοινωνικής μάθησης (Social της Solution 2Grow) και δίνει ώθηση στην αλλαγή της εκπαιδευτικής κουλτούρας.

PROJECT DETAILS

CATEGORY: Retail

Platform: Social E-Learning Platform

Οι προκλήσεις

Διάσπαρτα καταστήματα σε όλη την χώρα, ανεβάζουν το κόστος της παραδοσιακής εκπαίδευσης σε απαγορευτικά ύψη.

Υψηλό turnover κάνει επιτακτική την ανάγκη onboarding εκπαίδευσης καθόλη την διάρκεια της χρονιάς.

Ύπαρξη εποχιακών καταστημάτων και άρα εποχιακών εργαζόμενων θέτει την ταχύτητα της εκπαίδευσης σαν εξαιρετική παράμετρο.

Ανομοιομορφία στην απόδοση των καταστημάτων και αδυναμία αντιγραφής πετυχημένων πρακτικών.

Ο μεγάλος όγκος γνώσης οδηγεί αναπόφευκτα στην αναζήτησή λύσεων εύκολης αφομοίωσης.

Καθυστέρηση στην διακίνηση της πληροφορίας από και προς τα καταστήματα αφαιρεί από την αποτελεσματικότητα κάθε εμπορικής ενέργειας.

Απομόνωση των καταστημάτων από την εταιρεία, αλλά και μεταξύ τους, δημιουργεί ανασφάλεια και αβεβαιότητα στους εργαζόμενους και οδηγεί σε αδυναμία ευθυγράμμισης με τον στόχο της εταιρείας.

Αποτελέσματα

Εταιρικοί στόχοι

Αύξηση των πωλήσεων
Αύξηση μέσης απόδειξης
Μείωση των επιστροφών
Αύξηση χρήσης της Club Card

Στόχοι τμήματος HR

Συνδεσιμότητα μελών ομάδας καταστήματος
100%
Συνδεσιμότητα μεταξύ Διευθυντών καταστημάτων
100%
Συνδεσιμότητα εργαζόμενων διαφορετικών καταστημάτων
41%

Testimonials

Η εταιρεία

Oxette Store

Ελάτε να δημιουργήσουμε την λύση E-Learning που χρειάζεται η δική σας επιχείρηση!