
Αισθάνεσαι καμιά φορά σαν τον Tom Cruise σε επικίνδυνη αποστολή “επιτυχία του LMS” … που αν επιλέξεις να την αποδεχτείς…
Ας το παραδεχτούμε: αν το LMS ήταν πάρτι, οι εργαζόμενοι θα έκαναν ουρά κι εσύ θα έπρεπε να κάνεις face control, γιατί μέσα θα γινόταν πατείς με, πάτω σε.
Ως υπεύθυνος εκπαίδευσης, βλέπεις τα στατιστικά χρήσης του LMS όμως και είναι σαν να διαβάζεις το ημερολόγιο ενός ξεχασμένου νησιού – ελάχιστοι επιζώντες και μεγάλα διαστήματα σιωπής.
Το Σύνδρομο του “Δεν Έχω Χρόνο”
“Δεν έχω χρόνο! Έχω δουλειές!”, λένε οι εργαζόμενοι, λες και εσύ κάθεσαι σε μια αιώρα, τρώγοντας σταφύλια και χαζεύεις βίντεο στο LMS για πλάκα. Η αλήθεια είναι πως η εκπαίδευση ανταγωνίζεται deadlines, meetings και εκείνο το email που “ήταν για χθες”. Άρα, πώς τους πείθεις;
Τα Τρία Στάδια του LMS-Αρνητή
- Άρνηση: “Τι είναι αυτό; Δεν το ξέρω, άρα δεν υπάρχει”.
- Διαπραγμάτευση: “Αν κάνω τα πρώτα 5 λεπτά, μετράει;”
- Αποδοχή (;): “Ωραία, ας το κάνω σε fast-forward και βλέπουμε…”
Πώς θα τους φέρεις με το Καλό (ή το Κακό)
1 Κάν’ το σαν Netflix (ή TikTok, αν νιώθεις τολμηρός)
Αν οι εργαζόμενοι περνάνε ώρες χαζεύοντας βιντεάκια, γιατί να μην κάνεις το LMS πιο ελκυστικό; Μικρά, γρήγορα, engaging μαθήματα που θα μπορούσαν να βγουν και στο “For You Page”.
2 Πάρε Όμηρους… τα Bonus!
Ποιος είπε ότι η εκπαίδευση δεν μπορεί να έχει κίνητρα; Badge, points, leaderboards – αν το κάνουν στα videogames, γιατί όχι και στο LMS;
3 Φτιάξε “Office Drama”
“Μην χάσεις το τρίτο επεισόδιο του ‘Compliance Wars’! Ο Κώστας αγνόησε τον GDPR και τώρα… δείτε τι έγινε!“. Αν το μάθημα θυμίζει σαπουνόπερα, θα κολλήσουν.
4 Τρομοκράτησέ τους (με αγάπη)
Αν όλα αποτύχουν, μίλα τους για εκείνη την εκπαίδευση 7 ωρών σε PowerPoint χωρίς skip button. Ξαφνικά, το LMS θα τους φανεί υπέροχο.
Η αλήθεια είναι πως το LMS μπορεί να είναι εργαλείο ή βασανιστήριο, ανάλογα με το πώς το παρουσιάζεις.
Κι αν όλα αποτύχουν… ίσως είναι ώρα να τους πεις ότι το LMS έχει και dark mode. Ποιος ξέρει; Μπορεί να πιάσει!
Κατεβάστε Δωρεάν τον Οδηγό eLearning
Πρακτικός οδηγός για την δημιουργία οικονομικού εκπαιδευτικού πλάνου eLearning για την επιχείρηση, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Τι θα μάθετε:
► Πώς διερευνώ τις ανάγκες της επιχείρησης
► Πώς αξιολογώ αξία/όφελος
► Πώς αξιολογώ τους εκπαιδευόμενους
► Πώς δημιουργώ learning paths
► Πώς επιλέγω content και μέθοδο
► Πώς το επικοινωνώ στους εργαζόμενους και στην εταιρεία
► Πώς επιλέγω Πλατφόρμα eLearning
Leave a Reply